אריזת הבית/פריקת ארגזים

אנחנו יודעים לספק שירותי אריזת בית כולל אריזה ופירוק. מומלץ מאד!
האריזה מתבצעת לאחר שקיבלנו את צרכי ההובלה שלכם. מגיעים עם קופסאות קרטון לאריזה , נייר דבק וניירות אריזה וניגשים למלאכה. כל כוס , צלחת וכדומה נעטפים בנייר ומוכנסים לקרטון בצורה צפופה טוטבה כך שכלום לא ישתקשק – זו הדרך הנוחה והבטוחה הובלות דירה נכון כך שהכל יישאר שלם.
בממוצע אריזת דירה לוקחת כ 4,5 שעות. יש אפשרות לארוז יום לפני ההובלה, מה שמותיר זמן למיין ולומר לנו מה בדיוק לארוז, מה לשים בצד אולי למסירה ומה לזרוק. ניתן גם לבנות עיסקה שבה בבוקר אורזים ובהמשך ממשיכים להובלה. כך, ביום אחד אתם פשוט עוברים דירה ביעילות. כמובן הכל בהתאמה לצורכיכם. אריזת הבית היא שירות מאד מומלץ שחוסך המון זמן והמחיר בעלות התועלת תמיד משתלם . כמובן – אם אתם צריכים לארוז בעצמכם, צריכים את הזמן שלכם , למיין בנחת, אולי להיזכר קצת בכל מני דברים שהחפצים מעלים בכם , הבחירה בידכם. רק! אל תארזו עד 2 בלילה , חשוב להתחיל כשבוע לפני בנחת , וכל פעם קצת, לסמן כל ארגז לאן הוא מיועד בבית החדש, וערב ההובלה לצאת לסרט או מסעדה! כך תקבלו את פנינו נינוחים ושמחים 😊

סידור דירה / משרד
ניתן לקבל שירות של פתיחת כל אחד מהארגזים הוצאת התכולה מהם וסידור למקום בדיוק היכן שאתם צריכים אותם. עבודה זו מתבצעת בד"כ ע"י כמה נשות צוות מיומנות שביצעו כבר מאות סידורי דירה ביעלות ובמסירות על פי הנחייתכם. כאלה שאוהבות סדר ושהכל מונח במקומו , כך שישנה חדוות הנאה בסידור הכל מחדש בצורה מאורגנת. בהחלט שירות מפנק ותומך ביום קשה של הובלה ובפרט למי שזקוק לזמן להתפנות לדברים אחרים.